Friday 9 November 2012

I'm Back

Assalamualaikum...
Hai semuaaaa..!! I'm Back! hahaha...miss me much...??? ^^,
I menghilang 2 hari tanpa berita cause i felt too tired and i didn't have much energy to stay awake and updated my blog. Sorry k..but now i'm back. Yeay!

Last wednesday, i went for a date with my love...watch movies, sightseeing and all. I really really had an amazing day. Oh, we watch SINISTER that day. The movie was quite good actually. But, well...u know me. Pengecut sesangat. I didn't watch much la that movie sbb takut nnti tbayang2 sampai  tak sudah. Parah pulak nanti kan...

But dlm takut2 tu, ada hati lagi nak tengok ni. So..nk tau ape yg aku buat? When i watch the movie, ak saje je kecikkan mata, ala-ala separuh tido la, then try kaburkan mata sendiri supaya ak x nampak the horror scene or that "Mr. Boogie" face. Huh! Jenuh den dok tahan mato camtu. Sampai naik juling mato den ni ha. Bepinau pinau kepalo! Rase macam nak tercabut mato pun ado. 

After habis tgk movie , my hubby said "Abang rase bagus jugak ayang tak tengok cite tadi betul2. Sebab kalau ayang tengok, sure ayang tak boleh tido mlm ni." Hehe..that is soooo true. ^^,
Hurm...da tak tau nk cite pasal ape ni, cause yg lain2 tu biarlah rahsia ye...Sorry guys!
Sbb if i tell smua pasal my private life, hilang privasinye. 
But...if you guys nak tanye anything, boleh la tinggalkan soalan di bhagian comment ye. 
XoXo! <3 <3

Enjoy the photos, but seriously...dua je pun. hahaks! ^^,



No comments:

Post a Comment

<3 <3 "Leave Your Thought!" <3 <3